Щоб розібратися в питанні про користь і шкоду пива, американськими вченими з наукового центру при університеті штату Меріленд була вперше організована міжнародна наукова конференція, на якій були представлені доповіді про роль споживання самих різних алкогольних напоїв у формуванні здорового способу життя. Виявляється, у світі було проведено чималу кількість досліджень, в яких переконливо доведена позитивна роль щоденного помірного споживання пива.
25 October 2006 | доповідь, запитання, конференція, наука, образ, роль, формування, центр, штат
Наприкінці тижня очікується інтенсивний метеорний дощ
NASA запустила до Сонця STEREO
More reading:
• CNews: Пиво корисно: доведено наукою. »»»
Щоб розібратися в питанні про користь і шкоду пива, американськими...
• Пиво полезно: доказано наукой. »»»
Чтобы разобраться в вопросе о пользе и вреде пива, американскими...
• CNews: Пиво полезно: доказано наукой. »»»
Чтобы разобраться в вопросе о пользе и вреде пива, американскими...
• Комунікаційний менеджмент - стрімкий розвиток. »»»
22-23 вересня 2006 року в МГИМО (У) МЗС Росії пройшов...
• Чоловіки частіше стають алкоголіками через дофаміну, з’ясували вчені. »»»
Дофамін - речовина, що відповідає за відчуття задоволення, грає важливу...
|
Copyright © 2009 Общенаучные новости |